piątek, 18 lipca 2014

;-)


3 komentarze:

  1. Twoje wpisy naprawdę mi się podobają. Pisałaś aby dodawać komentarze, opinie na temat tego bloga. Więc tym, co mogę zasugerować to może coś więcej o życiu w Norwegii, jakiś często spotykanych słówkach. Ale ogólnie tak trzymaj i się nie poddawaj.
    Niech moc będzie z tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo miły komentarz a zarówno świetną sugestię co do zawartości bloga. Oczywiście postaram się napisać więcej na temat życia w Norwegii i różnych, ciekawych słówek :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Witam,

    Nie wiem gdzie mam sie zapytac o pewna rzecz.Mam pewien problem i nikt w Norwegi nie moze mi z tym pomoc gdyz nie wie gdzie.Chcialabym zatwierdzic swoje swiadectwo maturalne tak abymiec wyksztalcenie srednie.Nie chodzi mi o studia tylko o to ze starjac sie do pracy trzeba miec vitnemål bez tego nie rozpatruja nawet twojego podania o prace.Czy tez jestem w bledzie i wystarczy samo tlumaczenie przysiegle na jezyk angielski czy norweski ? Prosze o pomoc w tym zagodkowym zapytaniu."Nokut" zajmuje sie tylko wyksztalceniem wyzszym a "Samordna opptak" nie wiem bo z tymi ludzmi to czasami ciezko sie dogadac nawet jak znasz norweski bo klasyfikuja cie ze wzgledu na kraj pochodzenia bleee.. zygac sie chce na to!

    Pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń