poniedziałek, 1 grudnia 2014

Powód, dla którego warto zwiedzić Norwegię

2 komentarze:

  1. Witam.Jestem na umowie terminowej od 01.01.2016 do 31.03.2016.Mam zabieg na kolano 21.03.2016 kutry będzie zrobiony w Polsce,przewidywany czas zwolnienia lekarskiego to dwa miesiące.Moje pytanie jest takie czy NAV zapłaci mi za to zwolnienie lekarskie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ,prosze o rade. Mieszkam w Norwegi z zona ,skonczyl mi sie w ub.roku2015/pazdziernik/zasilek dla bezrobotnych/2letni/ w roku 2016 w m-cu maju zlamalem noge.Jestem po operacj i bede przechodzil teraz rehabilitacje.Lekarz prowadzacy stwierdzil ,ze leczenie potrwa jeszcze ok.1 roku.Czy moge sie starac z Nav o zasilek z AAP.Nadmieniam,ze caly czas sie odchaczam w NAV co 2 tygodnie .Mam obecnie 62 lata.Przebywam w NO 10 lat.Prosze doradzcie o co moge sie starac NAV-ie.Po zakonczonym zasilku z NAV caly czas szukalem pracy ,niestety problemy z jezykiem.pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń