Warto korzystać z tej możliwości, gdyż jest to najszybszy i najbezpieczniejszy sposób dostarczenia dokumentów do NAV. Dokumenty nie zaginą ani na poczcie ani w urzędzie.
Na głównej stronie www.nav.no klikamy w prawy górny róg: LOGG INN
Tutaj mamy do wyboru różne sposoby zalogowania się. Najbardziej polecam sposób 1 i 2.
W (1) wpisujemy swój numer personalny i hasło MinID.
Następnie wpisujemy kod otrzymany w SMSie. I już jesteśmy zalogowani :)
Teraz opiszę sposób (2) z bankID. Najpierw wpisujemy numer personalny.
Teraz za pomocą generatora kodów wpisujemy jednorazowy kod, który otrzymaliśmy.
Teraz wpisujemy to samo hasło, którego używamy przy logowaniu na stronach internetowych banku.
Następnie klikamy w "Skjemaer" (Formularze)
Wybieramy zasiłek, o który będziemy się ubiegać np. Arbeidsavklaringspenger (zasiłek rehabilitacyjny)
I klikamy na niebieski guzik SEND ELEKTRONISK
Dalej zostaniemy poproszeni o załączenie dokumentów, wypełnienie wniosku o zasiłek itp.
POWODZENIA! :)
Bardzo dziękuję za instrukcję. Będę próbować się zalogować. Piszę w imieniu osoby chorej po operacji tętniaka mózgu. On wiele rzeczy nie pamięta, dlatego mamy problemy z zalogowaniem się.
OdpowiedzUsuńMam pytanie , czy jest gdzieś dostęp do takiego wniosku rehabilitacyjnego, żeby można go było wydrukować i wysłać pocztą?